blää

usch kan fan inte sova å kl e fan halv 5 på morgon usch..annars så gör ja inte så mkt sitter å kollar på en jävla massa gamla bleach avsnitt typ hehe..å har 2katter sovande i mitt knä å hunden nedanför mig gode varmt hehe..fredag idag/imorgon hur fan man nu ska säga det har ja då inget planerat blir nog bara att ta de lungt lena jobbar kväll så de blir då inte åka förbi där en sväng hehe..i helgen har ja då inte ett skit planerat heller så de blir nog en lugn helg skulle jag då tro..har så jävla trist just nu så ja tror fan ja ska vara te mamma om ca 2timmar då folket börjar vakna där hehe..men innan dess så ska ja då ta en promenad med hunden och ta mig en dusch..men men nu blir det då att kolla lite tv innan ja ska hoppa i duschen hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0