fredag

ja just nu så sitter man på jobbet och är trött som fan slutar först kl 22 usch..har fortfarande inte kommit på vad man ska hitta på i helgen men blir nog mest bara att fixa till i lägenheten skulle jag väll tro.ikväll efter jobbet blir de nog att man bara ska hem och sova har inte sovit mkt i natt somnade först vid 6tiden imorse å sen upp vid halv 11 eftersom man skulle till morsan innan jobbet..

ja nu så dröjer de nog inte länge innan min katt föder massa skrikande kattungar hon är fan lika fet som en melon hehe..vet fan inte vad man ska hitta på att skriva i bloggen men har inte så mkt annat till vall för skriver jag inte gnäller bara mina systrar på mig att jag aldrig upptaderar den hehe:P..men men nu ska ja jobba vidare skriver kanske mer sen då jag kommer hem från jobbet hejs

Kommentarer
Postat av: stina

Visst har jag varit duktig som städade i min lägenhet :) Haha, & har man varit duktig måste man ju få unna sig en cigg, var är de med de? ;) Haha, inte visste ja att du hade blogg ;)

2009-07-10 @ 21:29:19
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0