ja då var de kväll då

japp det var det..idag har man väll inte gjort allt för mkt mer än att ha jobbat och varit och hållt på i min nya lägenhet som jag förhopningsvis kan flytta in till imorgon..har haft riktigt dålig väder idag och imorgon skulle det bli ännu sämre usch..Ja imorgon så blir de då att kliva upp tidigt igen för att fara och jobbat.sen får man se om de kanske blir att lana med matte anna å tommy eftersom ja ändå är ledig på onsdag så.Just nu så sitter jag vid datorn och har absolut ingen anning om vad jag skriver hehe är mer fokuserad på tv'n än tangentbordet..funderar på göra mig lite popcorn å lägga mig å se tv och försöka sova så man orkar upp till jobbet..medans ja ändå sitter här å skriver ska ja väll passa på att tacka lillsyran för att ha hjälpt mig me designen på min blogg sida:P.samtidigt på att passa på att reta hon lite..för hon blir så lätt iriterad haha..behöver inte precis säga mer än va ja gjorde för att hon ska bli sur:P...ne nu blir de sängen hejs

Kommentarer
Postat av: Piinky

Men hade du fått ineternet dit ännu då??Asså fått de att funka xD

2009-07-06 @ 23:00:56
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Postat av: Anonym

får de mest troligt imorgon sa dom då vi ringde

2009-07-06 @ 23:12:24
URL: http://tomasjunttila.blogg.se/
Postat av: syrran

hehe ne, köp själv hahahaha

2009-07-07 @ 09:03:29
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0