jao

ja då var de helg då just nu gör jag inte så jätte mkt sitter hemma å ser lite film funderar på att spela lite gran..eller om man ska göra sig en hamburgare å sen lite popcorn..vart aldrig att jag for på svensexan var aldeles för frusen.var lite kalt å köra moped ikväll..är ju som sagt en bit från mig och jobbet huvva..

mina djur e lite små jobbiga just nu hunden springer å busar med en av katterna å dom andra katterna ligger å sover på mig just nu.så det är lite små varmt..imorgon måste jag fan ta å städa lite gran han inte hunnit göra så mkt sen ja flytta in så de blir nog att städa å sätta upp nå tavlor skulla ja väll tro.

men men återkommer imorgon om vad som sker peace out hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0