varmt

det är så jävla varmt i min lägenhet just nu att jag skulle kunna hoppa i älven eller nå usch...ja idag har man inte gjort ett skit jobbat till kl 22 jobbigt jobbigt samma sak imorgon usch..sen blir det att lana från onsdag kväll till lördagmorgon för jag är ledig torsdag fredag men jobbar hela dagen på lördag å söndag trist att ha helg 15timmars pass om dan lite småt jobbigt...

just nu gör ja inte så mkt mer än att håller på bli galen av värmen å såg just klart en film funderar fan på hoppa i duschen å sen lägga sig å se film och försöka sova eftersom man ska upp å jobba imorgon igen som sagt..fast först blir det nog att ta sig en smörgås lr 2 lite småt hungrig känner jag mig men men vi höres hejs

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

LAN idag då :P håller på installera wow nu :P

2009-07-15 @ 17:31:18
URL: http://annajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0