blää

så tråkigt man har just nu är inge trött å bara skit på tv usch..idag så har man inte gjort så mkt mest bara tagit de lungt..funderar på sätta på nån film som jag har på datorn som man redan har set men vet inte om jag orkar det:P..imorgon blir de lugn dag igen skulle jag tro måste ta ringa af här nån dag me jobbigt..ne tror jag ska ta gå en promenad med riki så man kanske blir trött..nog för att han ligger å sover nu men han vaknar så fort ja klär på mig hehe..katterna springer då runt som galningar här å biter på varandra..

ne nu så ids jag inte skriva så mkt mer hörs imorrn hejs

Kommentarer
Postat av: Piinky♥

sömn tuta hahahhaha xD

2009-09-22 @ 12:42:18
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0